czwartek, 20 grudnia 2012

#5 zaneta45



UBIÓR:


PRZED:
 Młodzieżowy, codzienny strój, idealny na lato. Brakuję mi tu torebki i żakietu. Bardzo nie lubię tych okularów. Nie mój styl, ale wszystko do siebie pasuje, tak więc nie mam większych zastrzeżeń.


PO:
Obie stylizacje są dziewczęce. W pierwszej użyłam śliczny szeroki sweter. Na to założyłam spódnicę w konie, a pod spód spódnicę nelly. Całość przyozdobiłam dodatkami. Druga w podobnej stylistyce- prosta spódnica, zwykła biała bluzka bez ramiączek i miętowy sweterek. Dodatki zrobiły swoje i według mnie wyglądasz ślicznie.

MAKIJAŻ:


PRZED:

Nie podoba mi się w jaki sposób pomalowałaś policzki. Kolorystyka jest ciekawa, makijaż równy. Fryzura jest interesująca. Nie lubię tych ust. Poza tym podoba mi się.


PO:
Postawiłam na dziewczęcy look z mało spotykaną fryzurą.Oczy pomalowałam brudnym różem, maliną, błękitem i granatem, oraz odrobiną bieli. Części twarzy lekko przesunęłam. Nie chcę mi się rozpisywać.


Lepiej Przed czy Po?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz