niedziela, 16 grudnia 2012

#4 Anielaj



Anielaj, nowa użytkowniczka na stardoll, poprosiła mnie, abym pomógła jej w wyborze ubrań.


Dobrałam takie ubrania, które mogłabyś łączyć w nieskończoność. Zauważyłam, że masz rockowy sty;. dlatego wybrałam takie ubrania i dodatki. Wybrałam dla Ciebie bluzki z Basics w podstawowych kolorach, ale są także w innych. Wybrałam także czerwone, proste rurki, i ciekawą spódnicę ołówkową z autami. Mam tez dla Ciebie czarną kamizelkę, oraz proste czarne szpilki, które przydadzą się w każdej szafie. Poza tym są tu glany, dwie torebki, naszyjnik, bransoletki i kapelusz.

ZMIANA TWARZY:


PRZED:
Poprosiłaś mnie abym zmieniła Ci twarz, tak więc się zgodziłam. Jest świetna.. Jedyne co mi się nie podoba to nos, które jest za duży. Włosy lubię, ale dziwnie układają się na głowie, bo nie opadają na ramiona. Szkoda, że masz tylko tusz do rzęs.


PO:
Skądś znam te twarz, ale nie wiem skąd. Jeśli ktoś mi powie czyja to to będę wdzięczna. OK. Zmieniłam wszystkie częsci twarzy, prócz oczu, bo zmieniłam tylko ich kolor. Nos wybrałam węższy, brwi dość podobne. Usta dodają charakteru. Fryzura jak dla mnie jest świetna.


Podoba Wam Się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz