środa, 12 grudnia 2012

#2 zuzalipa1



UBIÓR:




PRZED:
Masz tyle świetnych ubrań, a ty i tak ubrałaś się prawie cała w Basics. Wszystko jest OK i poprawnie, ale przydałby mi się tu jakiś czarny żakiet. Nie lubię tych spodenek. Średnio mi się podoba.


PO:
OMG, OMG!!! Kocham Twoją szafę! Stworzyłam aż 3 stylizacje. Pierwsza jest w kolorach burgundu, błękitu, brązu i bieli. Żeby nie było nudno dodałam skarpetki do butów. W 2 stylizacji zaszalałam. Całość jest w stonowanych kolorach, poza żakietem którym ożywiłam całą stylizacje. Od 7 miesięcy poluję na tą torebkę. Trzecia stylizacja jest typowo jesienna. Spodnie rurki w modnym w tym sezonie kolorze. Do tego dodałam cudowny sweter z OTTO.

MAKIJAŻ:


PRZED:
Fajnie, Fajnie. Z daleka makijaż wygląda delikatniej. Podoba mi się, choć prawe oko jest trochę za mocno pomalowane. Części twarzy jak najbardziej na tak. Dałabym bardziej wyraziste włosy, bo z bardzo zlewają się ze skórą.


PO:
Lalka wygląda zupełnie inaczej. Dodałam bardziej wyraziste włosy. Krótkie, bo widzę, że się w takich lubujesz. :) Makijaż nawiązuje do stylizacji. Jest w kolorach brązowo-czerwono-czarnych. Oczy lekko podkreśliłam eye-liner'em- białym i czarnym.

Lepiej PRZED czy PO?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz