niedziela, 9 grudnia 2012

#1 a_fil4



Ubiór:


PRZED:
Całkiem mi się podoba. Kolorystycznie jest bardzo dobrze. Nie jestem fanką tej koszuli. Strasznie pogrubia ramiona. Nie pasują mi tu te buty. Wolałabym jakieś czarne kozaki. Świetna spódnica. Brakuje mi bransoletek.


PO:
Zakochałam się w kombinezonie w fioletowo-czerwone kwiaty! Wiem, że lubisz eleganckie zestawy, dlatego do kombinezonu dobrałam stylowe dodatki: długi naszyjnik z pereł, duża czerwona torebka, delikatne kolczyki i czerwone koturny. Druga stylizacja jest jesienna w modnych w tym sezonie kolorach. Bazą do całej stylizacji były spodnie w kolorze moro. Dodałam beret który idealnie współgra ze swetrem. Jestem całkiem zadowolona z oby dwóch stylizacji.

Makijaż:


PRZED:
Podobają mi się części twarzy, choć nie jestem zwolenniczką tych ust. Usunęłabym pieprzyk. Makijaż jest poprawny choć żadnego szaleństwa nie ma. Zmieniłabym włosy.


PO:
Zmieniłam włosy i ich kolor, aby pasowały do kolory brwi. Masz mało kosmetyków, ale da się z nich zrobić coś fajnego. Stworzyłam makijaż do pierwszej stylizacji. Dodałam także cienie. Śliczne piórka  użyłam jako kolczyka.



Jak Wam się podoba? Byłoby mi bardzo miło, gdyby ktoś skomentował post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz