niedziela, 16 grudnia 2012

#3 Antosia_



UBIÓR:


PRZED:
Super. Według mnie idealnie połączyłaś wzór na spódnicy i na bluzce. Muszę kupić sobie te lenonki. Buty nie są najgorsze, ale dałabym jakiś kolorowe, np. zółte. Dodałabym także długi naszyjnik.


PO:
Nie wiem czy to Twój styl, ale stylizacje bardzo mi się podobają. Pierwsza jest baardzoo kolorowa. Wielbię te koturny, mają śliczny kolor. Stylizacja numer dwa jest w kolorach bardziej stonowanych. Dopiero teraz zauważyłam potencjał tej torebki. Stylizacja kojarzy mi się z Indiańskimi plemionami. Delikatne platformy nie odwracją uwagi od bluzki z wilkiem.

MAKIJAŻ:


PRZED:
Śliczna twarz. Taka delikatna. Widać w niej serdeczność i ciepło.  Makijaż jest poprawny, ale nie jest za specjalny. Włosy idealnie do Ciebie pasują. Jestem bardzo zadowolona. :)


PO:
Zobaczyłam te włosy i musiałam je użyć. Makijaż mi się podoba. Nie wiem czy widać, ale  rzęsy pomalowałam na czarno, ale zewnętrzny kącik oka turkusowym tuszem. Dodałam kolczyki, co teraz nie wydaje mi się dobrym pomysłem.

Jak Wam się podoba. Lepiej przed czy po?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz